View Single Post
Sitat av Anr Bjötk Vis innlegg
heroin er bare et "problem" for idioter! rusmidler er her for å utvikle menneskerasen! heroin er et euforisk dop som skaper glede og en sann tilstand. så lenge man holder en skarp plan blir man ikke avhengig. skal du bruke heroin, og du bør, lag en plan, så og så mange doser per uke, så pause og forsett. heroin er som en symfoni, følg takten til nirvana, baby
Vis hele sitatet...
Det er el egentlig du som oppfører deg som en idiot nå. Jeg har lest en del av postene dine, og det virker som du overromantiserer opiater i aller høyeste grad. Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor du er så utrolig begeistra og facsinert av opiater, da jeg ikke ser det intersante med å ekstrahere kodein fra pillene til bestemora si og drikke det, for så å ligge et par timer med en digg følelse i kroppen (ok, kanskje litt underdrivelse, men du skjønner hva jeg mener).

Heroin er da absulutt ikke et problem bare for "idioter", noe som du kanskje burde skjønne selv da du for noen dager siden lagde en tråd der du lurte på om du hadde blitt avhenging av opiater selv. Jeg håper virkelig ikke du faller i junkie-fella selv, selv om det fra mitt synspunkt kan se sånn ut.