View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av charras Vis innlegg
vil skrive en tråd i minne av en av mine beste kompiser som nettopp døde av en heroin overdose.

dette er snakk om en oppegående gutt i sin beste alder, med full jobb og en familie som han hadde veldig god kontakt med og et stort nettverk av venner i fra alle samfunnslag. dette er IKKE snakk om en junkie. vi begynnte å røyke litt hasj på ungdomsskolen og kanskje mer på videregående men de fleste slutta eller kutta ned på slikt etter VGS... når vi var rundt 20 fikla vi litt med speed kola knips og piller til helgefylla og hadde det jævla kult i en periode på kanskje et par år da den perioden tok slutt som den gjør for de fleste... men seff noen henger mer igjen og noen finner seg en karriere... en råtten kompis fant seg en karriere og blei fort jævlig upopulær når han prøvde å "styre" folk rundt seg i en slags 50 cent/scarface psykose... det hele eskalerte fort og denne personen endte raskt opp på psykken osv med en kraftig speed og heroin vane....

anyways, min gode kompis var en bedre venn av denne personen og tok seg av ham når han var på sitt laveste og bokstavelig talt spylte og vaska han i sitt hjem og ja tok seg av ham... etter et par år på kjøret så hadde det jo begynnt å demre at han var ute kjørte og han ville slutte og komme seg i avvenning osv... men intill da selvfølgelig var det jo heroin på plakaten.... min kompis som var en nyskjerrig og åpen for nye ting kinda guy testa jo seff et par ganger å røyke heroinen og syns det var farlig godt....

så, plutselig søndag morgen får jeg en telefon fra en annen kompis om at de begge blei funnet døde i leiligheten til min kompis, men at bare den råttne junkien hadde overlevd og min kompis var død.

da hadde han testa å skyte heroin i kanyle for første gang.

FØRSTE GANG!

så fuckit! om det kan være en ettertanke til noen som er i samme situasjon og kanskje vil eksperimentere litt med heroin! bare husk denne historien når du tenker på det...

FOR GUDS SKYLD IKKE SKYT HEROIN...
Vis hele sitatet...
Ikke for å være slem, men Deja Fucking Vu!

Vi vet alle at heroin er farlig, og jeg er bra sikker på at vennen din visste det også. Jeg selv vet at både alkohol og tobakk er farlig, men jeg bruker det alikevel.

Så værsåsnill, spar oss for disse trådene.