View Single Post
Sitat av Anr Bjötk Vis innlegg
heroin er bare et "problem" for idioter!
Vis hele sitatet...
Heroin, eller i alle fall uvettig bruk av heroin, er et stort samfunnsproblem, ikke bare for idioter, men for oss alle.
Sitat av Anr Bjötk Vis innlegg
rusmidler er her for å utvikle menneskerasen!
Vis hele sitatet...
Jøss, kan du kanskje fortelle meg hva som er meningen med livet også, da? Eller kanksje hva som skjer når vi dør?

Faktum er at de fleste rusmidler vi finner i naturen, sansynligvis er "gifter" som planter produserer for å få stå i fred til de setter frø. Jeg har stor tro på at mennesker kan ha mye nytte og glede av rusmidler hvis de bruker dem riktig og med stor ærefrykt, men å si at rusmidlene er til for at vi skal utvikle oss, er en ganske grov påstand.
Sitat av Anr Bjötk Vis innlegg
heroin er et euforisk dop som skaper glede og en sann tilstand.
Vis hele sitatet...
Slik jeg ser det, er alle tilstander "sanne". Det er ikke noe hellig med heroinrusen, selv om den sikkert er utrolig behagelig.
Sitat av Anr Bjötk Vis innlegg
så lenge man holder en skarp plan blir man ikke avhengig.
Vis hele sitatet...
De aller fleste som blir avhengige, hadde ikke tenkt å bli det. Avhengighetsskapende rusmidler er skumle sånn. Man starter ofte ut med en plan, men den forsvinner fort i tåka når man blir for ivrig med å ruse seg.
Sitat av Anr Bjötk Vis innlegg
skal du bruke heroin, og du bør, lag en plan
Vis hele sitatet...
Er dette en direkte oppfordring til å bruke heroin? Dette er ikke tillatt på forumet. Det er også ytterst uansvarlig og umoralsk.