View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Poenget mitt er at en dråpe LSD som dryppes på en sukkerbit, kan variere en god del i masse/vekt. Man kan bruke en svært nøyaktig vekt eller pipette for å måle mengden, men om man ikke gjør det så er det fåfengt å si at man så (med det blotte øye) at det ikke ble dryppet for mye på sukkerbitene.
Vis hele sitatet...
Jeg glemte å påpeke at alle de flaskene jeg har blitt levert med pipette og derfor vært ekstremt lett å dosere, enten på sukkerbiter eller blottere.
Det er fåtall flytende LSD beholdere jeg har sett uten pipette. Jeg vet dog om disse "Ice drops" flaskene som var i omløp. Der kan det være vanskelig å dosere helt nøyaktig fordi dråpene alltid vil variere litt. Men dette har så lite å si, så sant man er nøye og konsentrerer seg når man drypper.
Ice drop flaskene dryppes ofte i "hulen" som bli dannet mellom tommel og pekefingeren. Da er det i hvertfall lett å se hvor stor dråpene er. Om man kommer 10-20 µg over det som var planlagt er det for meg i hvertfall ingen krise hvis jeg skal ha meg en tur. Ice drops flaskene jeg har vært borti har heller ikke vært noe særlig sterke dråper, så derfor har jeg ikke ansett dette så nøye.
Noen flasker kommer ikke med pipetter, men dette er noe som kan kjøpes på apoteket til en ganske rimelig penge selv om det ikke er sikkert at alle apotek har dem inne, i såfall bare til å be dem bestille dem inn.


Når det kommer til flasker med større µg innhold har det selfølgelig noe å si. Da er pipetten en nødvendighet for å kunne dryppe LSD'en på hva det nå enn man har lyst til må dryppe det på.
Personlig har jeg dryppet LSD i Øl, i en suppe som nettopp var ferdig, en frukt
salat, et halv spist eple, mandarin båter, blottere som jeg har bestillt fra nett, mellom tommel og pekefinger, dasspapir, sukkerbiter, glass med vann, rett på tungen. Altså.. Det er bare fantasien som setter grenser.

Jeg for min del har hatt det veldig artig med å prøve ut forskjellige objekter å dryppe på for å se hvor skjørt molekylet er. Noe jeg har fått erfare er ganske så sterkt.