View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hadde dere nøyaktig måleutsyr? Du kan liksom ikke ta 100 mikrogram på øyemål...
Vis hele sitatet...
Uten at jeg kan svare for han, så betaler man prisen ut i fra hvor mange µg det angivelig skal være. Jeg snakker ikke om vanlige blottere, dog man kan også der betale for lapper med flere µg enn disco-lapper som gjerne er svake/færre µg.
Ved kjøp av flasker der man drypper syren selv på hva det enn måtte være så får man jo en pris basert på hvor mange µg flasken angivelig skal inneholde.
F.eks er ca. 100µg standard innhold av flasker som er på markedet. Men noen er gjerne i besittelse av flasker med flere µg og prisen er da der etter.

Måleapparat tror jeg ikke er så lett å skaffe seg, så man må jo bare ta dealerens ord på det. Det vil uansett alltid bare være et ca. tall.
Men ofte så kommer masse produserte blottere i f.eks 200µg osv. Hoffman blottere er jo et klassisk eksempel. Jeg er av det intrykket at syren generelt er svakere nå enn hva den var før i tiden da jeg begynte å spise syre. De blotterne som var på markedet da var Fat freddys cat og Miraculix. Miraculix var jo helt vannvittige tripper og var sterke. Selv om jeg ikke hadde så mye erfaring den gangen vet jeg at de gamle psykonautene fra den tiden hadde utrolige opplevelser på 1 blotter. Slikt skjer sjeldent i dag, selv om man kan være heldig som med de siste Hoffman blotterene som var rundt om i Norge i høst. De var angivelig 250µg, dog det var to forskjellige batcher.

Personlig så måler jeg syren ut i fra om den når opp til forventningene jeg har til èn blotter. Hvis en blotter gir meg visuals og alt det andre fantastiske som følger med, så er det god syre. Om jeg ikke får visuals så er det svak syre, eller disco-syre som det så fint blir kalt.
For meg spiller det fint liten rolle om det er 150 eller 250 µg så sant jeg får det jeg forventer av en lapp/dråpe.
Får jeg visuals og generell sterk funksjon tenker jeg automatisk at det er syre som er over godt over 100µug
Får jeg disco-syre formen betrakter jeg den som 100µg eller svakere. Det er så klart ingen fasit, men ut i fra min erfaring med stoffet (har ikke peiling på hvor mange ganger jeg har inntatt LSD) blir det min måte å kontrollere om dealeren prater sant eller ikke. Så poenget blir da at man bare må ta det dealeren sier for god fisk. Svaret får man aldri før stoffet er testet uansett.
Sist endret av spQ; 15. april 2010 kl. 15:31.