View Single Post
Jeg kan ikke si jeg har mye erfaring med lsd, men vil fortelle om min første opplevelse med det som var for noen dager siden.
Jeg er godt voksen og har røyka i mange mange år og holdt meg til det, jeg har vært svært kritisk til andre stoffer og da spesielt syntetiske. Men jeg har venner som har "mast" om at jeg burde prøve dette i hvertfall en gang før jeg parkere tøfflene for godt

Tid var inne i påsken da kjærringa kastet meg ut etter en heftig krangel, jeg dro da sporen striks til en kompis får å få øst ut all frustrasjon. Vi fyre selvfølgelig opp litt for å stress ned litt og da sier han at vi burde ta en tur ut og slappe av med en pils, men han skulle blande en dråpe i litt fanta så vi får varmen sa han. Jeg tenkte da ok det er nå eller aldri, så jeg tok en god slurk av brusen og trodde jeg skulle se både det ene og det andre men jeg ble egentlig bare rolig og fornøyd ( så dro vi ut å spiste å drakk øl ) ikke no spes som skjedd da.
Vi dro tilbake til han og fyrte litt til og han spurte hvordan jeg følte meg, svarte da at jeg hadde det helt fint og at det ikke hadde hatt den virkningen som jeg hadde forventet. Da sa han at det ikke var så mye han hadde hatt oppi og at vi måtte drikke litt mer brus, han tok da litt ekstra oppi det som var igjen av brusen og jeg tok en god slurk til. Det er da dette ble morsomt, jeg hadde jo hodet fult av tanker om fremtiden om jeg skulle flytte fra dame og unger. Ut fra det jeg har lest om disse typer stoffer så burde man strengt tatt ikke ta det vis man er litt uttafor, men som nevnt av de fleste her så er det stemning, trygge omgivelser og gode venner som gjør trippen fantastisk!!!! Jeg hadde de 2 siste. Vi la oss på hver vår sofa og han satte på noe for meg merkelig musikk og dempet all belysning, jeg ble plutselig bare liggende å flyte til musikken og begynte å flire litt for meg selv da det virket som musikken kom ut av høytalerene og strøk meg over kinet og visket meg i øret at alt kom til å løse seg. Jeg snur litt på hodet for å sjekke om han også flirer men han ligger bare der og ligner litt på snehvit Det som skjer nå er jævlig vanskelig å forklare, jeg er ikke en som tror på gud eller er veldig alternativ, men musikken prater til meg 2 ganger om at jeg må komme å snakke med sjefen. Jeg blå nekter begge gangen og begynner å føle at jeg mister kontrollen, det neste som skjer har satt en skikkelig støkk i meg på en fantastisk positiv måte. Hele universet kommer dalene ned fra taket former seg som en munn og kysser meg lett på munnen og sier det elsker meg. Jeg kunne ikke noe annet en gråte en skvett, det har ikke jeg gjort på veldig mange år men dette var så utrolig sterkt og virkelig at jeg klarte ikke å stenge krana Så kompisen min trodde jeg hadde det jævelig og hadde fått en skikkelig dårlig tripp og var skikkelig bekymret. Men jeg fikk forklart han hva som hadde skjedd og da lo vi godt begge to for han hadde sovet for det meste.

Jeg vil advare veldig unge mennesker mot å tulle for mye med dette, for det er som flere skriver her veldig kraftige greier. Det kan fort gå galt hvis det blir feil dosering, men under veiledning av erfarne folk ( helst gode venner) tror jeg dette bare gjør deg større som menneske og gir deg en mulighet å hilse på universet på en fantastisk måte. Men vær så snill og ta dette i kontrolerte omgivelser.

PS jeg bor hjemme igjen nå