View Single Post
Sitat av nysgjerrigeGia Vis innlegg
Jeg driter jo litt i hva de driver med, men han mener at jeg må akseptere det dersom de velger å ta seg en mens jeg er der. (Så vidt jeg vet røyker de fleste inne, så da måtte jeg jo sitte i det selv også). Det er ikke greit for meg, så jeg har spurt om ikke han kan sifra at dama hans er kjip og om de klarer å la være å røyke i et par timer liksom.

Men da KLIKKER han. Han mener at jeg skal leke Gud, bestemme hvordan folk skal leve og sier at jeg er HELT på jordet som i det hele tatt kan si det!
Vis hele sitatet...
Om typen din KLIKKER om du bare spør om han kan høre med kompisene sine om de kan legge ned jointen for noen få timer så er det enten du som overreager på hans reaksjon, eller så er typen din veldig spesiell. Spesiell på en negativ måte.

Sitat av nysgjerrigeGia1
Om en venn av deg hadde en dame som ikke trivdes i rusmiljø, ønsket at du skulle la være akkurat når hun var på besøk (på dagtid, ikke fest). Hadde du synes at det var greit?
Vis hele sitatet...
Om dette hadde skjedd meg så hadde jeg enten bare tatt å røyket utendørs for å så dra inn igjen, da dette ikke påvirker noen på noen som helst måte. Da igjen så var det ikke noe problem for meg å ikke røyke en 'hel' dag om det var noe som skulle skje, typ vi dro på tur eller skulle i selskap. Det er jo ikke slik at man MÅ ha i seg rusen da den ikke stenger ut noen vonde følelser.

Sitat av nysgjerrigeGia2
Pleier du uansett å røyke når folk som ikke røyker er på besøk? Uten å spørre om det er greit for dem først?
Vis hele sitatet...
Dette kommer helt an på hvem det er som er på besøk. Hvis det er noen jeg kjenner så vet de mest sannsynlig at jeg har røyket og da var det null problem for meg å røyke. Det er som sagt bare å dra på et annet rom/utendørs i tre minutter for å ta ett bong-trekk for å så gå inn igjen. Da igjen så røyket jeg ikke om det var noen jeg ikke kjente av den simple grunn at jeg hverken ville bli stemplet (Som man detsverre blir) som en "rusmisbruker" og fordi denne personen kunne ha spredt dette videre til andre og/eller politiet.

Jeg har ett spørsmål til deg og: Hvorfor er det ikke greit for deg at noen andre røyker hasj mens du er tilstede? Tar da i utgangspunkt at du mener at du ikke liker at du er fjerne mens du er tilstede, og at det ikke er selve røyken som irriterer deg. Hvordan går dette utover deg, da en ikke blir en annen person under rusen? Kanskje man blir litt mer skøyette under rusen (Personlig), men utenom dette er man jo seg selv
Sist endret av mentalmelt; 11. oktober 2015 kl. 20:41. Grunn: quote fix by request