View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ja. Splitter ut i egen tråd for å ikkje spore andre emne heilt på trynet ut i off-topicuniverset.
Sitat av robhol
Man vet aldri 8)

Og skjønner "drittlei"følelsen.. og dos-command er et ganske begrensa "språk" ja. Men, det fungerer greit til å kødde med folk som ikke vet en dritt (regner med det er vitsen trådstarter, siden ingen over barnehagenivå faller for virus-trikset 8)), og det er lite vits i å lære seg et språk når man ikke kommer til å bruke det i noen større grad
Vis hele sitatet...
Når ein faktisk sit og dillar med slike script, så viser ein over snittet interesse for IT. Då er det å kunne Hello World i eit språk faktisk ganske nyttig etter mi meining, fordi ein treff på så mange irritasjonsmoment som kan automatiserast ved svært enkle middel. Og det er vel ein ingeniør sitt mål her i livet: automatisere alt som kan automatiserast.

Difor meiner eg at folk ikkje burde sjå på programmering som vanskelig og jævlig, men heller kaste seg ut i det.

For eg trur mange hadde brukt kortare tid på å lære seg eit skikkeleg språk enn å prøve å finne middelmådige løysinger på ting i batch. Og det er frustrerande å sjå samme spørsmåla gang på gang, utan stort betre svar.

Til og med det innebygde VBscript i windows er jo langt betre. For å ikkje snakke om relativt gode språk som bash. Alle er rimelig kjappe og enkle og lære. Andre døme er python, java, C#, og til og med Visual Basic!! Ja, eg anbefaler faktisk heller folk å lære VB.net enn batch.