Tråd: Blå Piller
View Single Post
siden det er så mye hypperprat her tror jeg vi trenger en oppklaring.. hyppere ER ikke blå inni med grønn kappe delestrek og "542".. det hyppere som er produsert av Roche som er sånn.. mulig noen andre produsenter bruker samme utseende.. men det betyr ikke at de ikke kan se annerledes ut. hva hindrer noen i å lage en lilla hypper uten delestrek, til det illegale markedet?

en bekjent av meg hadde for noen dager siden noen dritsmå hvite hyppere som var 2mg.. de var kanskje 2mm lange 0.5mm breie (ovale) og 1mm tykke. mulig de var litt større originalt da det lå endel støv nederst i posen. testa de ikke selv (holder meg unna dette her), men han sa de måtte være doble etter å ha prøvd dem.

når det gjelder topic vil jeg bare si vær forsiktig med å spise ting du ikke veit hva er.. ser noen lenger opp har anbefalt å teste en og se hva som skjer, men jeg ville holdt meg langt unna til jeg har fått bekreftet hva det er. enten av noen du kan stole på som har testa dem, eller lege/felleskatalogen/whatever.
Sist endret av Sindre; 27. oktober 2004 kl. 16:49.