View Single Post
Trådstarter
154
Sitat av Goophy
Fjern stdafx.h.
Det er et VS-bibliotek.
Vis hele sitatet...
Takk, sjekket opp stdafx.h på wikipedia, står som du sier at dette er en fil som blir generert av VS IDE Wizarden. Men hvorfor vil ikke programmet kjøre på en annen PC dersom denne er inkludert? Er det slik at denne kun gjør endringer i koden, uten å egentlig "integrere" filene som faktisk tilhører den for at man skal kunne kjøre den?

Hvordan er det f.eks. dersom man inkluderer biblioteker som er avhengig av diverse filer for å kunne kjøres på en annen PC? Er det noen måte å inkludere disse filene i .exe filen?

Sitat av Masi
Jeg vil anbefalle at du går over på noe litt lettere. Hva med å starte i PHP? (Webprogrammering), webprogrammering er mye lettere å starte med, og i tillegg så for du en vis forståelse for hvordan programmering fungerer å hvordan man bygger det opp.
Når du starter med språk som c++, så kan man allerede prinsippan og oppbygginga :P Da er det mye lettere å starte med programmering.

PHP: W3schools.org Her har du en referanse side for PHP, veldig enkel og grei å slå opp.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, jeg har endel erfaring med PHP, har laget en database i MySQL som presenteres og behandles fra PHP grensesnitt. Det er i utgangspunktet desktop programmering som er målet mitt

Jeg kan tenke meg at jeg vil stå ovenfor endel utfordringer med backup-programmet som jeg nevnte, men tror du dette gjelder dersom jeg fjerner GUI fra kriteriet? Noe alà robocopy?