View Single Post
Trådstarter
14
Sitat av meitemark Vis innlegg
Høyere paranoid hold eller noen som faktisk vet hva de snakker om? Vel, det ville jo være taktisk og psykologisk lurt å forteller lavere deler av en gruppe at man blir overvåket av politiet, for å forsterke "vi-mot-de" samholdet. Uansett om det er riktig eller ikke.
Vis hele sitatet...
Det er fra folk som veit hva de snakker om. Ganske logisk det du sier der

Sitat av Zolantor Vis innlegg
Overvåker de telefonen din kan du være sikker på at de overvåker nFF-kontoen din.
Tviler på at du gjør det noe bedre for deg selv ved og innrømme på internett at du har kontakter innen et ulovlig miljø osv.

Skaff deg ny engangs telefon, bytt telefon ofte.. Verre er det vel ikke?

PS: Har du ikke råd til nye telefoner tviler jeg på den type kriminalitet du bedriver er av noen interesse for at du skal bli overvåket på dette viset.
Vis hele sitatet...
Gidder ikke bytte mobil hele tiden. Har et sosialt liv utenom dette, da er det lite praktisk å bytte nr hele tiden. værste jeg veit er folk som ikke betaler mob regningen å bytter nr 2 ganger i året.. har hatt samme mob nr i 15år så gidder ikke bytte det nå..

Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Hva for slags puslete fantestreker er det du driver med egentlig, er dere så amatører at dere har eglet på dere onkel blå? Slutt å skryt av at du er med i en "meget organisert gruppe".
Vel, så lenge du holder de utborra startpistolene dine unna bilen min så er jeg fornøyd.
Vis hele sitatet...
Amatører?? kansje det. det finner du nok ikke ut av startpistoler er ikke farlige, å jeg er ikke interisert i bilen din heller..

Meningen med denne tråden var å finne ut om noen hadde noe peiling.. ikke masse vissvass.