View Single Post
Trådstarter
160
Sitat av Deezire
En riktig oppbevart kvittering varer lengre enn to år. At du ikke fikk kvittering tror jeg ikke et kvidder på. Hvis det skal jeg personlig ringe til Spaceworld-butikken det angår og kjefte huden dems full. Den blir alltid lagt i posen til kunden.
Vis hele sitatet...
Vel.. jeg fikk 360'en i gave av kjæresten min. Derfor fikk jeg ikke med noen kvittering. Hun fikk sikkert en kvittering med i posen når hun kjøpte den, men av erfaring så antar jeg at den ganske så kjapt forsvant i søpla sammen med posen.

I tillegg så er den lokale spaceworld butikken her særdeles uvillige til å hjelpe. Jeg kjøpte en logitech pc høyttaler som røyk etter i underkant av to år (dvs. forsterkerdelen ser ut til å ha gått fløyten) og siden kvitteringen ligger et eller annet sted blandt betalte regninger og andre kvitteringer har jeg ikke klart å fremprodusere denne. Butikken avviser med at de har byttet eier 2 ganger siden jeg kjøpte det, så de kan ikke se noe på salgssytemet deres. (litt merkelig er at mobilen, som jeg hadde kvittering på, den lå i systemet, selv om den var kjøpt før..)

litt off topic.. men men.

Men, har jeg 5 års garanti på den og jeg kan ta det hele med Mickeysoft, så har jeg ikke noe stress med å herpe den. Er bare meg som har en tendens til å ville ha utstyret mitt i skikkelig orden, dvs fikse mulige problemer slik at de ikke oppstår.
Sist endret av Techd; 23. oktober 2007 kl. 04:14.