View Single Post
Trådstarter
30
Capidog: Takker for flott svar Viss jeg isåfall oppsøker psykolog, har du da noen anelse om hvordan jeg skal forklare problemet mitt?

- Jeg vil også gjerne legge til en annen opplysning om en annen fremføring jeg hadde om diabetes type1. Jeg har forresten diabets type1 selv, så jeg tenkte at kanskje dette ville bli lettere ettersom at jeg har en god del erfaring innenfor dette emne, og at jeg klarte denne fremføringen uten at probleme skulle dukke opp... Jeg hadde øvd en god del, og kunne det meste uten at. Jeg hadde også funnet en liten filmsnutt som jeg lastet ned om diabetes, men dette trengte jeg ikke manus til for jeg klarte å forklare det uten dette tenkte jeg. Men når jeg begynte å så kom fremdeles dette problemet frem igjen.. Jeg skulle til slutt da vise frem denne filmsnutten og forklare underveis, noe som egentlig gikk betraktelig bedre, men jeg var fremdeles litt skjelven i stemmen.. Dette problemet var da altså mindre når jeg viste frem denne siste delen.. Jeg vil også legge til at jeg fikk 5'er på dette prosjektet som jeg er rimelig fornøyd med, men denne læreren er da kjent for å gi litt merkelige karakterer..(Hun var innlagt på psykitriatisk avdeling for ett år siden, som hun også presterte og rømme fra) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=163845