View Single Post
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kaunda
Jeg sier som lensmannen: Hvem i all verden har skrevet brev til deg om at 3 mnd pisseprøve tilfredsstiller kravene til å få førerkort? Det høres ut som et helt merkelig utsagn, da en livsførsel neppe betyr 3 mnd!
Vis hele sitatet...
Uhm... Han ville ikke ha brevet for å se at noen faktisk hadde sakt dette, dette er standard prossedyre for folk med narkotikadommer.
Dillemaet er at han trengte brevet fordi han ikke hadde noen formening om hvor resultatene skulle sendes, les Rogaland Politikammer.

Så det at det hørtes ut som et heler merkelig utsagn, er vissvas da ettersom meg forstått er noe en må igjennom når en har en narkotikadom. Så jeg poengterer, han spurte IKKE etter brevet for å få se at det stemte, det var han klar over. Men han ville ha brevet for å finne utav adressen han skulle sende resultatene til, da han ikke visste dette.

Edit: Og nå har jeg jo hostet opp hvem som har sendt dette brevet, tok 5min samtale med dama nede på biltilsynet eller hvem det er, og vips så hadde hun svaret. Rogaland politikammer sendte brevet, og Rogaland politikammer skal motta brevet.
Sist endret av møkk; 5. mars 2008 kl. 16:22.