View Single Post
Sitat av Luric
jeg forstår skeptisen. Det er derfor Usher og Voice TV låter gjør seg godt. En god DJ har masse forksjellig. å kunne få kommers sanger til og bli fete og dirty er et triks. Hvis du får det til så er det garantert suksess. Har sett noen program, men er ikke no ekspert, som kan få hele smoothe og dreamlike overganger fra låter. Selvfølglig med litt arbeid for og vite hvilke som passer. Tror dette er trikse, Kjør kommers-hardt-hardt-kommers. Basshunter er jo faktisk en av nordens ledende diskotek djr. hør på han Også NRJ er veldig bra. Også nrkmp3
Vis hele sitatet...
Har Basshunter mixa noen gang? Trodde han bare drev å loka med "liveopptredener" som en hvilken som helst annen artist jeg.
Angående NRJ og nrk mp3, så er det vel SVÆRT skjelden de har dj'er som faktisk mixer. Eneste jeg kommer på er han Lieutnant V duden på mp3. Men jeg skal ikke si noe sikkert, har tross alt ikke hørt veldig mye på noen av disse kanalene.
Uansett så tror jeg ikke Usher eller Basshunter er helt tingen på et house arrangement. Hvis man først skal spille noe "kommerst" noe, så får man fyre opp Alex Gaudino - Watch out, og slike ting.