View Single Post
Heisann da jeg akkurat har fått meg DJ jobb er jeg på søken etter mer funky og dansbar House evnt med ett snev av Electro.

Ser mest etter house som har litt god fart og en god beat, har akkurat hørt igjennom Roger Sanchez sin Essential mix og ble meget inspirert av den. Har også alltid vært stor fan av Dj Jean sine dirty og funky cder/set.

Imens jeg hørte på Sjef-Sanchez satt jeg faktisk å så for meg at jeg sto og spilte og damene shaka assen mens gutta syns musikken var så bra at de rett og slett ikke visste hva de skulle gjøre med kroppen. Ja jeg har følt det sånn på div. events jeg har vært på hvor musikken rett og slett nesten har vært for bra og for funky, det er helt fantastisk.

Så folkens, hvor er musikken som får damene til og shake og gutta til å drømme? Hvor er den mest funkye musikken?

Artist - Låt (Youtube) eller evnt ett sted jeg kan laste ned hadde vært fantastisk.

Glad i alle dere funky freakere som hjelper meg på veien og kanskje dette emnet hjelper andre folk og finne det mest funkye som fins der ute.

Her er noen av mine anbefalinger

Flash Republic - Star
Bingo Players & Chocolate Puma - Touch Me
Kid Cudi - Day n Nite (Crookers remix)
Eddie Thoneick - Freak 'N You (Kurd Maverick Mix)
Jake Childs feat. Jamon - Chains And Ice (Johnny Fiasco Mix)
Copyright feat. Mr V & Miss Patty - In Da Club (Shake Shit Up) (Chocolate Puma Club Remix)
Bingo Players - Chop
Deadmau5 feat. MC Flipside - Hi Friend
Louis_Botella - I Fell Love (Nari and Milani Radio Edit)

Har mye mer men først får dere begynne å dele denne fantastiske musikken


Hvis noen har noen av låtene på Denne siden eller lignende låter i grei kvalitet så vær så snill sleng over en PM.

http://www.mindubonline.com/pictures/I_Love_House_Music.bmp
Sist endret av Lebowski; 1. oktober 2008 kl. 22:01.