View Single Post
Hmmm...

Ingen som tenker på ettervirkningen av hasj ?
Virker på meg som alt som skjer nå, er bra.
Noen som vet om ettervirkningene ? Om det er noen eller ikke ?
Tenker da på det psykiske. Angst f.eks..

Har selv prøvd det et sted mellom 10 og 20 ganger, men fant ut at dette ikke var for meg. Siste gang i 1997.

Hva med kjøreferdigheter på bil ?
En kompis av meg kjørte en gang i påvirket tilstand, og han sa han måtte konsentrere seg bra. Han så en gang mot et skilt, så gikk bilen automatisk mot skiltet. Noe som ikke ville skjedd i edru tilstand.

Hvis det skulle vært avkriminalisert/legalisert, burde det da også vært et forbud mot kjøring i påvirket tilstand. Pr.dato så tviler jeg på at det finnes noe som kan påvise at en (ikke) er edru. Uten at en må ta en pisseprøve..

Mange som synes det er kos og sitte hjemme med ei pipe, bøtte, joint eller hva det måtte være.. Det er jo ok. Hvis det blir legalisert, og alle kan få tak i det (som om de ikke kan det idag), og en kan gå med det på gata.. Er det ikke også da lettere å sette seg i en bil i påvirket tilstand ?

Er veldig mot legalisering. Tror ikke det kommer av uvitenhet. Har jo kompiser som har havna på kjøret etter at de begynte med hasj, så det kan komme av det.. (De kommer seg. Men det har vært mye frem og tilbake)
Veldig dårlig erfaring med hasj med andre ord.