View Single Post
very impotent freak
Delusional's Avatar
Det er ikke brukerene av et rusmiddel som setter rusmiddelet iet dårlig lys, det er missbrukerene. Folk som bruker "ulovlige" rusmiddel uten å missbruke det legges ikke merke til som en som driver på med det, fordi ingen kan merke det. Det er kun noen få som missbruker rusmiddelet som blir lagt merke til, og da blir det en generell mening om at rusmiddelet er farlig eller skadelig. Jeg vil legge skylden på media og regjeringen som har alt for dårlig informasjon om slikt. Hver gang man ser noen som bruker narkotika på tv ser man missbrukere, og når vi ser en som drikker alkohol ser man så alt for alt for sjeldent missbrukere, man ser folk som har det gøy eller rike og vellykede folk som tar seg drinker når de kommer hjem fra jobb.

Jeg leste på internett om forsjelligerusmiddler, deriblant hasj, jeg leste over virkningene, og så såg jeg bivirkningene, jeg kom over bivirkniongen halusinisasjoner, jasså, halusinisasjoner kan da være så mangt, og når det bare står halusinisasjoner hørest det mye værre ut enn når de faktisk går litt dypere inn i hvilke halusinisasjon man kan få. Og når det står avhengighet, at de faktisk sammenligner avhengigheten med andre rusmiddler. Jeg er for at folk skal drive aktivt med informasjon om diverse ting, men da må det gjøres på en måte som ikke er missvisende og ikke gir grunnlag for at folk skal måtte gjøre opp konklusjoner om hva de mener med f.eks. halusinisasjoner og avhengighetsskapende.