View Single Post
Power to the people!!

Noen her som er medlem av Normal? Har vurdert å joine. Det er virkelig noe barskt over en organisasjon som tør å ta den "riktige" stillingen til et såpass kontroversielt tema som legalisering av cannabis/hasj. Tenker med meg selv at nå som internett/teknologi blir stadig mer og mer dominerende i hverdagen til folk, så blir på en måte geografiske grenser mindre og mindre betydelige. Det er for eksempel ikke noe større stress å kjøpe noe fra en utenlandsk webshop enn en norske en, og jeg tenker ikke nå på kjøp av ulovlige stoffer, men alt; klær, cd'er osv. Etterhvert skulle man jo egentlig tro at disse geografiske grensene også vil ha mindre å si i samfunnet ellers, og at den norske lov på en måte ikke vil rekke til. Det at man for eksempel har lov til å ta en blås av en joint (eller at det i det minste er "tolerert" av onkel politi) hvis man vil, så lenge man er medlem en organisasjon som Normal, der man gjennom medlemskap viser sitt standpunkt og lever ved det. Dette er for meg Utopia - "drømmeverden".