View Single Post
Sitat av Jompalaya Vis innlegg
Hei! Forrige uke ble det min tur. Jeg var påtur hjem fra jobb, kom hjem og parkerte bilen. Tok da ca 2-3minutter før det banket på døren av en politibetjent og en aspirant, åpnet jo selvfølgelig -.-, og spurte hva det gjaldt. Fikk til svar att det gjaldt "mistanke om ruskjøring". De spurte så om å få komme inn, og jeg sa jo selvfølgelig "ja" da jeg var stresset, og ikke helt visste hva jeg skulle si. Ble så tatt spyttprøve av, der det slo ut på cannabis. Ble videre tatt til blodprøve, som også slo ut positiv.. venter nå på svar på prøven, og er veldig usikker på hva som skjer framover. Røkte da siste jointen søndagsnatt (01.00-02.00, ca 0,4g og ble stoppet tirsdagskveld da de kom på døren rundt 19.00-19.30, gikk relativt fort alt sammen. Var vell hjemme igjen etter endt blodprøve osv etter 1,5 time. Nektet på beslag av førerkort samt destruering av kort, men godtok bot som eventuelt skulle oppstå etter svar på prøve osv. Hva kan jeg nå forvente att skjer?. Fikk en fartsbot, og 3 prikker for en del år tilbake, men aldri hatt noe annet med popo å gjøre. (Setter pris på svar)
Vis hele sitatet...
Her hadde jeg nektet blankt! Siden de ringte på vil det si at du var hjemme og ikke i en bil og kan da si du fyrte opp etter du kom hjem