View Single Post
Trådstarter
451
Angående fasting mentalmelt, så har jeg ikke hatt problemer med å kombinere dette med skolen. Jeg tar meg pauser hvis jeg behøver det, med god samvittighet om jeg finner det nødvendig.

Og jeg inbiller meg at noe må jeg ha gjort rett her, for jeg skulle aldri trodd at jeg skulle trippe så hardt på så små mengder, med hensyn til hva jeg leste i andre tripp-rapporter.

Men ja, neste gang jeg faster blir til sommeren. Prøver å faste to ganger i året. Jeg vet at fire dager igrunnen er for lite, har gjort det i sju dager før. Tror man lagrer en del ting man ikke burde lagre, som kroppen bare har godt av å kvitte seg med innimellom. Samt å ta avstand fra den stimulansen måltider er for mange av oss i kortere perioder. Dette var faste-light; en slags saft-faste (gress- drikker, vann, og organsike juicer blant annet) om du vil. Målet var å sette kroppen i en tilstand der den utnyttet seg maksimalt av den næringen som skulle gjøre entré i mitt fordøyelses system. Og bekymre deg ikke, jeg tok all den tiden jeg trengte til å være snill med hodet mitt i denne perioden. Også skal det nevnes at jeg idag føler meg veldig våken, oppvakt, klar og renset. Dette er mulgiens et resultat av faste og inntak av denne vidunderlige substansen. I ettertid har også en del meninger om hva jeg opplevde og hvorfor surret rundt i hodet mitt.

og Speq; etter hva jeg har lest, så inntok jeg ganske små mengder. Kun en fjerdel av hva som er vanlig, men alikevel vil jeg våge å påstå at jeg fikk optimal effekt, og dette er jeg sikker på at skyldes mine foreberedelser.