Tråd: Skyte amf
View Single Post
Det er iallefall godt å høre at du ikke er fristet til å skyte det da. Da er det ingen vei tilbake til snorting iallefall, og slutting virker umulig (uten at det er det da).

13 år med dopbruk ja, men stort sett har det vært bare innimellom. Jeg hadde en periode med først overdreven syrebruk, ble så halvpsykotisk av det (HPPD, visste ikke at det var en diagnose som het det da, dessverre. Fikk ikke så mye hjelp, men det gikk over etter 5-6 år), så tok jeg helt av på speed det året jeg og en kamerat leide et hus som da ble fritidsklubben til alle freakerne i omdrådet.. Etter det ble e-bruken uutholdelig, det ble flere ganger i uka i omtrent et års tid.. vær glad du ikke har blitt alvorlig fucka av e, for DET er kjipt det. Speed- og syre-noiaen er ingenting i forhold, iallefall ikke sånn jeg opplevde det.

Tja, det begynner å bli en stund siden jeg "slutta" med speed (tar det jo enda iblant, men bare innimellom, og får ikke noe angst eller kjipe nedturer av det nå. Men jeg går jo heller ikke 4-5 dager i strekk uten søvn lenger heller, bare et døgn eller maks halvannet om gangen), så jeg husker ikke helt hvor lenge kjipingen varte. Men jeg tror jeg var "ok" igjen (dvs. syre-greien hang igjen fortsatt, men det er en annen historie) etter en måneds tid kanskje.

Uten at jeg er profesjonell (annet enn ang. meg selv hehe) så syns jeg det virker bra at du har slutta å ta morralinja. Selv om det er kjipt. Når du har et bevisst forhold til det og prøver igjen og igjen, og klarer deg utover morgenen og ettermiddagen uten, så viser det iallefall styrke.. Syns jeg.

Hm, det er sikkert en del som sitter her og syns det virker dobbelmoralsk av meg å på den ene siden gi info om hvordan man bruker og hvor man får tak i de og de stoffene, og på den andre siden oppfordrer folk til å slutte.. Men som sagt er jeg glad i dop, og syns det er ok å ta iblant, bare man ikke bikker helt over i supermisbruk og avhengighet.. Dette er et tilfelle av den siste sorten syns jeg..

Jaja, igjen, lykke til til deg og venninnna di..