Tråd: Skyte amf
View Single Post
joe123's Avatar
Trådstarter
28
hehe ;D! takk mxyzptlk=)! hadde nettop en strek nå ;p! men den første i dag ;D! hadde ikke på jobb=) greide meg vell greit, men den angsten alså + aggresjonen , æææh=P! merker at det faktisk gikk lettere på jobb i dag , pga jeg var så lettet over at vi fikk kontakt igjen og at hun faktisk var glad ! men den angst klumpen som er der av en eller aen jevla grunn er faen irreterene. Hadde du den ?! hvor lenge var den der ? tankene forvirrer seg og bygger seg opp til faenskap åsså tilter jeg, åsså er det det samme om igjen..:P jaja..:P , wow 13 år og er den dag i dag stabil?=) det er faen bra gjort. jeg sitter her og slite og sutrer etter 1,5 år ;p.. men yah, jeg er svak for det. har lyst og ikke lyst og slutte =P! Men men.. 8 timer før den 1 linja idag,15 timer igår=)! Egentli så hadde det vært greiest og sluttet , og bare tatt en gang i blandt. Jeg vil tilbake til 1 gang eg jeg prøvde alt hehe=)! 1 på knippz, 1 gang på speed, men men =)!
I morgen Skal jeg prøve og ikke ta .... (ikke forvent dere noe hehe;D) men men.. faen ass,digg;D! pga en internett side sitter jeg og prøver og slutte ;D;D var lysten på og begynne å skyte det , men den fristelsen er faktisk gone :P jaja takk ppl ;D! snakkes