View Single Post
Bare av å lese hva du skriver virker det ikke som om du har noe mentalt handicap, du ser ut til å være flink til å skrive og klarer å reflektere. Dra til legen, jeg vet nøyaktig hva du går igjennom, jeg var den ''dopa idioten'' som viste seg å være skarpere enn alle de som mobba meg litt senere.

Det å selvdiagnostisere seg kan jo være enkelt, men det er sjeldent riktig. Jeg anbefaler deg å dra til legen din og fortelle om problemene, kanskje det eneste problemet du har er litt konsentrasjonsproblemer, og mobbing rundt dette vil gjøre at du føler deg uvel og dette vil igjen øke konsentrasjonsproblemene som igjen fører til mer mobbing, dette blir en ond sirkel. Til slutt kanskje du aksepterer at du er en verdiløs idiot, selv om det egentlige problemet ditt er at du trenger litt hjelp med konsentrasjonen. Konsentrasjonsproblemer trenger heller ikke ha noe som helst å gjøre med annen intelligens enn hastigheten en tilegner seg kunnskap en ikke er interressert i. De aller smarteste og mest reflekterte vennene mine har hatt konsentrasjonsproblemer som faktisk har utgjort problemer i skolesammenheng.

Det ordner seg ser du.