View Single Post
Trådstarter
12
Sitat av ScoopeX Vis innlegg
Fra Gjensidige:



Dette er nok bransjestandard..
Vis hele sitatet...
Uffda. Da er det nok slik jeg fryktet at forsikringen ikke vil gjelde for denne reisen siden hotellet pluss fly er allerede kjøpt. Hotellet har fortsatt ikke trukket meg for beløpet

Da er det for neste reise denne forsikringen vil gjelde? Altså reisen etter denne? Og det kan bli lenge til... Men hvis jeg skaffer meg et kredittkort med reiseforsikring inkludert og rekker å betale hotellet med den så kan den kanskje gjelde ?

.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg har Gjensidige. Har aldri hatt problemer.
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt gjensidige før, så satser på det når jeg skaffer meg forsikring, tror jeg. Men for denne reisen så kan det bli vanskelig med å få foreks hotellet og reisen dekket på avbestillingsforsikring dersom vi blir syke fordi reisen er allerede bestillt..

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg har Gjensidige. Har aldri hatt problemer.
Vis hele sitatet...
Nå har valutakursen gått opp også. Hotellet har ennå ikke tatt betaling men det koster 14 400 kr og nå er det økt til 14 800 kr . Farlig å bestille ikke refunderbart. Håper de tar betalingen snart for dette øker jo i pris
Sist endret av Ronja1234; 21. april 2023 kl. 10:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.