View Single Post
Trådstarter
12
Sitat av dggr Vis innlegg
Når du reiser med barn så må du ha reiseforsikring synes jeg.
Vis hele sitatet...
Jeg reiser med godt voksne barn. De er begge i tyveårene.

Sitat av sinsenkrysset Vis innlegg
Litt vanskelig å navigere i denne avbestillings-jungelen synes jeg og. For en tid siden måtte en bekjent avbestille via ticket.no flyreise gardermoen-flesland. Hen hade utover kjøpt avbestillings forsikring også noe som heter Airhelp. Airhelp på ca 1000 kr ble ikke refundert.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er rart at det virker håpløst å få fikset om på bestillingen. Ihvertfall når feilen ble oppdaget rett etter at bestillingen gikk igjennom. Dersom booking ikke gir meg mulighet til å få den fikset om så kommer jeg nok til å bruke andre bookingselskaper heretter. Det er kjedelig når slike ting skjer ja. Jeg regner med at jeg må betale litt i overkant av 14 000 for hotellet nå, og at de ikke omordner det. Men jeg er forberedt på det. Skjedd er skjedd . Det er ikke alltid man får noe hjelp selv om man har forsikring også. Men jeg skal skaffe meg en reiseforsikring. Men tror ikke at de hjelper meg for å få avbestille hotellet fordi jeg bestillte det før jeg fikk forsikring.
Sist endret av Ronja1234; 19. april 2023 kl. 10:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.