View Single Post
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av Potrick
Dumpster-diving er både morro og fornuftig. Og jeg ser absolutt ikke noe galt med det i det hele tatt. Fråtseri er en av de døsyndene jeg er enig i burde være en dødsynd. Jeg synes det er ekstremt motbydelig å kaste kjøtt; glemmer folk at dette har vært levende individer som har lidd for vår del, siden de bare kaster det??? Vi har så mye mat at vi ikke vet hvor vi skal gjøre av alt sammen og de aller fleste av oss har det skrudde forholdet til mat at vi spiser for å stimuliens skyld, og ikke næringen.
Vis hele sitatet...
Du er klar over at det ofte er en grunn til at mat går i søpla? Den er rett og slett blitt gammel! Det går ikke alltid i fråtseri. Og har dyret automatisk lidd fordi den ble satt på jorda? Personlig tror jeg de fleste kuer har det ganske greit i oppveksten. Kan godt gå med på at slaktingsprosessen ikke er like fin, men det har sine grunner. Skulle vi slaktet dem på annet vis ville kjøttet råtnet fortere. Og la meg legge til; hold deg langt helvete borte fra søpla mi.

Jeg håper også du opplyste klassen din hvor du hadde fått tak i kaken fra. Jeg hadde personlig blitt mektig provosert av å få en kake som hadde blitt kastet.
Sist endret av Deezire; 24. januar 2008 kl. 10:52.