View Single Post
Trådstarter
451
Fudge: "Eiendom er tyveri og arbeid er slaveri!"
Hehe. Fint å lese at det finnes andre gateavis selgere rundtomkring! Men jeg om jeg må få kommentere det, synes jeg du har en litt nedlatende holdning til hippier. Ikke at jeg er no hippie, termen freak go shitkid er noe jeg trives bedre med (spør meg ikke hvorfor). Det finnes kule hippier! Jeg har møtt mange!

Dømpstret forresten en sovepose her en dag, så nå venter jeg bare på at våren skal komme!

Må nevnes at jeg også fikk kloa i en del pitabrø (nam) og en sjokoladekake. Sjokoladekaken var ikke av min interesse, men tok den med til skolen og serverte klassen slik at disse ressurser kunne utnyttes til sitt fulle (og INGEN ble syke, derimot synes alle det smakkte utmerket).

Noe som gjore meg ganske provosert var at jeg fannt masse barneklær og sko, som var kastet! Disse klærne var fullt brukbare, og ikke luktet de vondt heller. Det som jeg synes var så fælt er at det tar en person to minutter å gå til UFF kontaineren, ifra den kontaineren for avfall jeg fannt gjenstandene oppi. Ingen av klærne passet til min størrelse, men nå er de sendt til UFF, håper noen får glede av de

Ny undersjanger? Dømpstring for veldferds-donasjoner??