View Single Post
Trådstarter
451
De som synes dette er ekkel, når maten er næringsrik og mettende, vil jeg si lider av psykiske lidelser. De har tydelige vrangforestillinger, i og med at de ikke klarer å se at den maten som ligger i søpla ikke skiller seg noe fra den maten som ligger på tallerken og at de finner dette ekkelt.

Beklager, noe lege-sjekk blir det nok ikke. Rett og slett fordi jeg ikke liker leger. Men jeg kom på en kul idé her. Er det noen som joiner på å leve en uke bare på søppel? Altså; KUN på søppel? Dere som syes sneip-plukking er helt for jævlig skal få lov til å kjøpe tobakken deres, noen som er med? Så kan vi skrive en slags blogg!

Dag 1: idag fannt jeg.. bla bla bla...

Kom igjen? Nå ble jeg gira

og Knowledge: ja visst faen er det ungdomsopprør. Per definisjon. Jeg er ungdom, og jeg gjør opprør. At dette skal være negativt skjønner jeg ikke? Mange jeg omgås er både 30 og førti og like hardcore anarkister den dag i dag som det de var når de var 17. Hvis du tviler på at jeg er slik, så kan jeg alltids sende deg et postkort om 20 år. Jeg har kommet så godt på vei med å løsrive meg fra unødige ting, og ting som bare har belastet meg før, at jeg ser ingen grunn til å snu tilbake lenger. Og nyttegjøre seg av noe "ekkelt" er bare en finurlig liten detalj.
Sist endret av Potrick; 17. januar 2008 kl. 18:09.