View Single Post
Sitat av DryYouTear
OT: Holy fucking crap, 64 KP. Hahahahahahahahahahah.
OT (get it?): Dette virker som en bra tråd for å spørre om noe jeg har lurt på en stund; nesten bestandig når noen editer en post, skriver de bestandig "Edit: <insert begrunnelse her>". Dette er et fenomen jeg nesten utelukkende bare ser på dette forumet blant alle forum jeg poster på. Er det sett ned på å ikke begrunne hvorfor du editer en post på nFF?
Vis hele sitatet...
Jeg har ofte edited uten å begrunne, aldri fått advarsler eller kjenn for det. Vet ikke om det var svar godt nok, men det er ihvertfall mitt tilfelle.

For de som ikke er så stødig i engelsk, fant jeg en dansk link her. Vet ikke om det omfatter så detaljert som de engelske versjonene, men jeg har ofte sett at enkelte referanser henvises til engelsk, personlig opplever jeg ikke problematisk med det og gjør det mye selv, men jeg skjønner godt at engelske referanser vil virke hard å vanskelig for noen. Å innrømme at engelsk-kunnskaper er begrenset overfor 25000 + norske brukere av et forum er ikke like enkelt for hvert individ - så jeg tillater meg å legge en dansk, forenklet link på nett-etikette her. Og det er ikke ment hverken spydig, sarkastisk, kritisk eller annet jalla - kun litt medforståelse for nevnte n00bs.

http://www.123hjemmeside.dk/UniqDogs/4653716