View Single Post
Lett å bli arrogant når man sitter som old-timer på forumet og har sett så mange løker poppe innom gjennom tiden. Selv jeg har besvart tråder med en arrogant tone i blant, og jeg vet jeg kan ta noe selvkritikk der. Men noen ganger må man reagere litt hardt for å få medlemmer til å skjerpe seg.

Viktigste her er at folk lærer seg å tenke seg om en ekstra gang før de poster. Både old-timers og ferskingene.

At medlemmer som ikke har lest, forstått og lært seg noe av forumreglene blir kastet ut er etter mitt hode helt fint. Det opprettholder kvaliteten på forumet, og det gjør at forumet består av mye kvalitet over tid. Tror ikke det er så mange norske forum som består av så mange stickys og tutorials som er så fulle av kvalitet.

Jeg syns ikke det burde gis for mange sjanser.

Og en ting; Flaming syns jeg er totalt unødvendig i public. Skal man uttøve bitchcontrol kan en få ut frustrasjonen i en PM, eller bruke linken som heter ..

Skal vi alle reise oss opp, klappe i hendene og si det i kor? REGELBRUDD-LINKEN! Alle burde bruke sine små grå et par sekund for hver gang de tenker å poste negative unødvendige flamingposter og tenke på om dette faktisk kontribuerer til forumet eller om de søppler det mer ned.