View Single Post
Sitat av Christian
Det er ikke det jeg sier. Men jeg har aldri sett et emne hvor folk som spør etter hjelp med og sette opp hjemmepc har blitt hakket ned på. Ja, jeg forstår det var et eksempel.

Hvis det er en nykommer som kommer med det emnet, så er det jo alltid standard og henvise personen til og søke på forumet og google hvis han allerede ikke har gjort det. Sånn har det alltid vært og vil være.

Mener ikke at forumet burde ha nye underforum for folk som har en interiesse for noe annet helt utenfor forumet nei. Men mener at det er bare og innse at forumet vokser og blir mer offentlig sånn at det kommer litt mer av newbishe emner. Innenfor forumet's underkategorier såklart.
Vis hele sitatet...
Enig.
Vi må også huske på at de fleste ikke er "n00b" eller "1337" på alt eller ingenting...
En person som spør et dumt spørsmål i et underforum kan være den som svarer klokt på et spørsmål i et annet underforum...
Hvis vi tar for oss en person som spør om hvordan man skal å fram for å bygge en egen pc, kan denne samme personen være en kjempestor bidragsyter i f.eks. rusmiddelforumet!
Derfor skal man alltid prøve å hjelpe personer som spør, selv om svaret blir en link til en gammel tråd eller det første resultatet på google.

Det å svare bryskt og frekt bare fordi man vet så inderlig godt svaret selv, tjener ingen.
Sist endret av Turbolego; 3. desember 2007 kl. 02:33.