View Single Post
Trippraport /hendelselogg – Ecstasy, methamf., pot og hasj, kokain

Min første tripprapport. Har prøvd å skrive den så nøyaktig som den var, men som dere kanskje vet så glipper mange detaljer i rusen…

Sted og tid: En skog, Spania. En mai kveld/natt/morgen

Hvem? 5 venner (inkludert 3xt4cy) og en hær med festglade ungdommer fra alle verdens hjørner.

Kvelden startet rolig med fotball og øl på en lokal bar som viste norsk fotball. Ettersom kampen gikk mot slutten og øl på øl gikk ned ble alle mer og mer giret. Etter kampen bestemte vi oss for å dra bortover mot skogen. Skogen, eller festen som ligger omtrent en mil fra stedet vi satt så vi fikk en kjenning til å kjøre oss.

Selvfølgelig innom en butikk for å handle sprit, øl og andre ting som plassglass osv. Det fine med Spania er at alt det finnes på din lokale butikk, ingen nødvendighet å dra på polet.
En fremme møtte vi en skare med kjentfolk, det var enda lyst, så vi satt med de mens medbrakte anlegg brakte for fult med lett blanding techno til hip-hop. Der startet det å drikkes, mye. Stedet så å si overflommet med alkohol, og medbrakt viste seg ganske så unødig. Når mørket snek seg på var alle rimelig drita, til tider overstadig, og når DJ’n hadde fått opp anlegget og festen startet å ta av kom også suget etter dop. Heldigvis hadde vi allerede bestilt av så vi ventet egentlig bare på en bil.

Mens kameraten min, som jeg hadde bestilt med gikk bort for å sjekke en annen ”camp” startet kokainen å flyte. Fikk mengde med nøkler (med kokain) av en bekjent som hadde et gram… Og poten dukket opp overalt, og sendt villig rundt. Bestemte meg for å kjøpe et halvt gram cola fra siden det kunne ta tid før bestillingen dukket opp.

Siden jeg var rimelig full, og kola sugen gikk jeg rett på halv grammet. Delte litt 3xt4cy med mesteparten gikk opp i løpet av en halvtimes tid. Det var nå så mørkt som det kan bli. Bare bålene, lysene og musikk skapte stemmingen. For dere som har vært med på noe liknende er det ganske unikt… DJ en skaper virkelig en superb stemning: om han er god.

Akkurat når jeg var tom for cola, kom min kamerat tilbake med 3 piller og methamf. Dette var egentlig ikke planlagt. Vi skulle ha cola og piller, men ”det var tomt for cola…” Vil du ha noe gjort må du gjøre det selv… Blei skuffet i et skund. Særlig ettersom jeg selv hadde skaffet lett. Men ideen å prøve noe nytt (meth) var akkurat da ikke mindre en genialt.
Vi hadde da et gram med meth, delt på tre. Jeg hadde tre piller, vanligvis er en pille nok til å holde liv i hvem som helst, i mange timer på hvilket som helst diskotek.

En pille åker ned, kokainruser sitter fremdeles inne. Med en nøkkel med meth. Smart? Neppe. Men, men ingen er vel smarte på tur? Ny nøkkel meth. Det føles ut som om verden kollapser. Svever bare rundt. ALT er konge. Ingenting kan ødelegge humøret. Ettersom jeg kjenner det daler litt er det fort opp å ta en par nye… For en rus. Nesten ubeskrivelig. Pillen virker for fult og. Lys ”drar” seg i luften.. Henger litt etter liksom. Som en bil som passerer en mørk natt. Musikken kan ikke være dårlig, kroppen kjenner bassen. Kroppen ER bassen.

Det som skjer neste er nesten i en liten tåke. Noen ting er klarer en andre. Jeg husker jeg gikk en tur litt vekk fra alle andre. Bare for å se på naturen, trer, blomster. Selv om det var rimelig mørkt så alt så vakkert ut. En periode satt jeg i stirret inn i flammene på bålet. Alt så magisk ut. Tok jevnlig en ny halv-pille. Deler opp pillene i to. De er rimelig sterke disse, så en halv gir konge en lang stund… Mye av dette skjedde med 3xt4cy, som i ettertid så jeg hadde brukt en time på et kvarters gange...

På et tidspunkt er alle pillene borte. Methen er tatt. Colaen er tatt. Derfor satt jeg og 3xt4cy i veg med vårt store oppdrag: skaffe mer! Mer fant vi fort ut skulle være piller. Siden det er det som flyter lettest, utenom hasj/pot. Etter en stund leting fant vi noen folk ved parkeringen. Som sto å hørte på musikk. Dette er et godt tegn på narkoselgere… Vi spør han ene om han ikke har piller.. Jo da. Dette skal ikke være noe problem.

Mens vi sto der å ventet på at en person skal komme med ”godsakende” (fyren vi snakket med hadde ringt etter påfyll ) spør jeg litt diskré til min følgesvenn om han har sett/deala med karen før. Han svarer nei: han har aldri sett han heller. Jeg kan heller ikke plassere han, selv om han har er relativt slående utsende.

Etter noe om og men kommer fyren med pillene. Men hva i faen: deg kjenner vi jo! Det var faktisk en annen selger vi har en del erfaring med. Vel vi gjør handelen og går tilbake til ”leieren”. En stund senere (timer, minutter? Hvem vet? :P) Ser vi samme fyren igjen. Og det slår meg hard at dette er X. Vi har jo omgått han i flere mnd. Omtrent hver helg. Hvorfor vi ikke kjente han igjen er meg et mysterium. Han har et veldig distinktiv utseende.

Noe anna ”rart” som skjedde var også litt underlig. Jeg bestemte meg for å legge meg ned på en benk et stykke unna de andre. For å slappa av litt. Å lukke øyna var ikke et alternativ, men dopa som bare det var jeg faktisk rimelig sliten. Jeg ligger der med et teppe jeg ikke skjønte helt hvor kom fra og så opp i treet. Dette var et tre med masse grener og blokkerte helt for himmelen. Men plutselig startet stjerner å dukke opp. Først helt random, så formet det mønstre og små bilder. Dette var da kult tenkte jeg. Helt til et stor ansikt av Hitler dukket opp. Så kom mindre ansikt rundt ham.. Og alle stirret intens ned på meg. Da ble det litt for mye og jeg kom meg tilbake til de andre rimelig raskt…

Når lyset kom tilbake klarte et geni å sparke en grill, i fyll fyr og masse kull over meg og en kamerat som satt å slappa av. Heldigvis hadde jeg et teppe over meg og kom meg rimelig sakt opp. Men stolen tok da fyr og flamme.

Eller syntes jeg det var en god ide å gå over den glødende massen med kull… og spiker fra palene som blei brent. Fortsatt et spiker arr under foten… Av en liggende, rødglødende spiker. Men morsomt? Som faen.

Var så ute den kvelden at det var rimelig mange timer som forsvant. Men jeg vet da at jeg satt med en kamerat jeg kom dit med kl 12 neste morgen. I en stol og nøyt solskinnet i rusens siste timer… Mens vi så soppgladere russere danset rund og kastet brød og fyrte opp vannpipa..

Mangler flere timer her.. Jaja
1 – 2 tia tok jeg natta og våknet ikke før 6 ettermiddag… dagen etterpå.

Kongekveld
Sist endret av Kix; 4. juni 2008 kl. 22:54.