View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av onTop
Vel, håper da at jeg sakte men sikkert vil forstå det bedre og bedre ettersom jeg bare gjør det til en vane å bruke det.
Når jeg har laget klassene og gjort ferdig registrering og det elementære, kan jeg opprette en wiki og legge ut sourcen der. Så kan folket selv bedømme om jeg har forstått OOP riktig eller ikke.
Vis hele sitatet...
Eg ville ikkje laga objekt for alt mellom himmel og jord, slik som registrering. Det er ingen grunn til å gjere det, sidan det er svært enkel logikk, og du ikkje har stor nytte av hukommelsen og logikken til objekt. Dessuten har det ein del performance penalty (faen, godt norsk ord for det der?).

Registrering ville eg ordna ved å opprette eit ny instans av bruker, med ein del defaults o.l.

Kort sagt - tenk litt igjennom kva som bør vere objekt. Ikkje alt eigner seg som objekt, men ting du bruker ofte, og som har nytte av hukommelse, bør vere objekt.

Eg vil også _INNSTENDIG_ oppfordre deg til å ta i bruk eit templating-system, som PHPXtemplate. Det er litt arbeid å lære seg å bruke det, men du frigjer logikken frå layout/html/css, og det gjer det vanvittig mykje enklare å endre layout totalt. Det gjer også at ein som kan HTML kan lage layout uten å måtte bry seg (nevneverdig) med korleis logikken er bygd opp. Du kan også enkelt bruke samme HTML-sida for store delar av utputt. Kort sagt - mindre arbeid på _alle_ plan.

Eg vil også oppfordre deg til å sjå på rammeverk, som t.d CakePHP. Eg har ikkjer erfaring med CakePHP sjølv, men voldern har hatt mykje fint å sei om det, så antar det må vere Good Shit(TM).