View Single Post
Jeg skulle for moro skyld til "behandling" hos en healer/homeopat/whatever en gang hvor man måtte bestille gjennom en sekretærlignende dame. For moro skyld fortalte jeg sekretæren at jeg hadde vondt et helt annet sted enn der jeg hadde vondt på ordentlig. Så til "undersøkelsen"/"behandlingen": Mannen brukte såkalt "irisdiagnostikk", han dingla med en pendel foran trynet mitt og så så han på irisene i øynene mine. "Ja, jeg ser tydelig at du har plager i...stedet jeg jugde om til dama som tok imot telefoner, big surprise!... Øh, nei, men jeg har litt vondt i..."NeiNei, jeg ser at".. osv osv... Hehe, og "medisinen" han skrev ut var homeopatiske midler, uvirksomme sukkerpiller med andre ord.. Og billig var ikke konsultasjonen heller, fem hundre svarte kroner. Sånt lureri som å skaffe seg informasjon på forhånd og så late som de på mystisk eller synsk vis får åpenbaringer om den informasjonen er triks veldig mange i den alternative bransjen benytter, og det må man nok regne med at spøkelsesjegere gjør også.