View Single Post
Trådstarter
16
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Flott at du tok ansvar og straffen din, det er kudos på sin plass.
Men du gjør jo ikke opp for det med å jukse deg tilbake til førerkort så til de grader når saken er ferdig sonet/avgjort, synes du skyter deg selv i foten der, det virker ikke som du egentlig angrer på annet enn tap av førerkort å at du var "ærlig" mot politiet.
just my 2cents
Vis hele sitatet...
Angrer på det jeg gjorde, som sagt, var en klums av meg under russetida.
Jeg gjør alt annet enn å jukse/prøve å jukse. Jeg mener derimot at jeg har blitt jukset med. Utallige telefoner og eposter retning politiet , og aldri noe svar på det hele angående pissing. «Dette er noe vi må se nermere på når tiden er inne for deg å kunne ta førekortet om igjen» ble jeg fortalt. «Jeg gjør og følger det politiet vil be meg om» sa legen gjennom det hele.
Frustrasjon min ligger i at om det NÅ, 10 mnd inn i en 12 mnd lappløs periode, kommer opp at det kanskje kan hend jeg må pisse i et halvår. E jo helt latterlig.

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Gratulerer! Du er nå merket som narkoman for livet, og vil ikke få utskrevet noe sterkere enn C-prep.
Gjort det selv. Neste steg er å tatovere NARKIS i panna.
Husk å tilføre det til eventuell CV hos NAV osv..
Vis hele sitatet...
Men forskjellen er, jeg røyket periodisk hasj da jeg var 16-17, og en gang under russtiden. Du skriver annenhver dag om et nytt rusmiddel.
Her tenker jeg til og med den norske stat kan skill oss to, og vår betydning for samfunnet
Sist endret av skjefern; 3 uker siden kl. 12:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.