View Single Post
Selvsagt er det rom for tvil og diskusjon, men det er viktig å basere konklusjonen sin på vitenskaplige beviser og ikke løse teorier, av den grunn at vitenskapen som oftest er nermest det rette svaret.
Vis hele sitatet...
Ja, men vitenskapen er i stadig forandring. F.eks det finnes tilfeller der man sitter med 2 teorier. Det jeg prøver å si er at viss man ikke kan diskutere pga man er 100% sikker på noe selv om man faktisk ikke har nok informasjon om det aktuelle emne til å dra en så bastant konklusjon. Vitenskapen selv blir motbevist, ikke nødvendigvis pga tidligere forskning var utført på en idiotisk måte. Men man er i en stadig utvikling som gjør at man lærer mer og mer, kanskje ting som gjør at modifiseringer på tidligere vitenskapelige fakta som sikkert noen på tidligere tid ville gått bort ifra. Gett my drift?

Hvorfor må man dra det så ekstremt langt? Er er helt uaktuelt at det finnes hendelser relatert med wtc som er merkelig?
Jeg tørr ikke å uttale meg høyt om disse sakene egentlig, da jeg ikke har lest gjennom rapporter etc. Men ble ikke usa advart? Så en eller annen video som tok utklipp fra nyheter der personer som sier at de ikke ble advart. Lyn som slo ned fra klar himmel, for å si det enkelt. Men for å gradvis innrømme at det var indikasjoner som kunne tyde på at usa kom til å bli angrepet.

Sikkert noen som vet om dette enn meg, jeg bare spør.
Ble usa advart eller ikke?

Er alle konspirasjoner feil siden det er de mest ekstreme folk bruker som eksempler? Liksom fasiten på hva konspirasjon er, og derfor er konspirasjon automatisk forbundet med noen helt ekstreme\ville teorier som noen tror på.
Og som blir brukt til å latterliggjøre hele hendelser på bakgrunn av disse ville historiene.
F.eks. Hva har man oppnådd etter 911 og andre terror angrep?
Det har påvirket oss på flere måter enn krig, men generell holdning har gradvis skriftet, overvåking, rettigheter til enkeltindivid i usa blir gradevis tatt bort og presset i andre land,en mer paranoid verden på noen måter.
Ikke minst selvbildet vesten har ofte prøver å gi, we are the good guys som enda lever veldig bra blant mange. Muslimene er syke i hode, og det finnes ingen forklaring utenom at de er ren ondskap at de sprenger seg selv for å skape frykt. ONDSKAPENS AKSE ffs!
Rettighetene som vi liksom kjemper for at irakiske befolkning skal få blir gradvis mindre her.
Jeg overdriver nå, og jeg sier ikke at a man with a plan står bak dette. Men å ikke diskutere slike ting på bakgrunn av det fort blir nemt ville konspirasjoner er feil, og lukke øyene å stole blindt på mannen som sier vi kjemper kun for det irakiske folks frihet greier jeg ikke å svelge.
Er jeg en gal konspirasjon's freak pga det? Ok, kanskje det.
Slik, nå dro jeg inn 911. Siden det er det som er hot hor tiden.
Sist endret av sneipen; 22. juli 2009 kl. 00:10.