View Single Post
lucid dreams er gøy, fikk det ofte når jeg var mindre, men nå de siste årene har jeg begynt å få det igjen.
Er utrolig interresant, plutselig finner man ut at man drømmer, så kan man gjøre hva man vil.
Men det er litt merkelig, for man vet jo samtidig at man sover. Har en følelse av at disse lucid drømmene kommer når man ikke sover så veldig tungt, for ofte når jeg har de våkner jeg ganske lett, men det er bare å tenke på ting og gjøre forskjellige ting i drømmen, da våkner du ikke.
Begynner du å tenke"jøss, jeg kan styre drømmen min" og tenker på at du ikke må våkne da skjer det fort at du våkner, det er hvertfall min erfaring.
Det værste er når man får lucid dreams-mareritt, og ikke klarer å våkne.Vanligvis når jeg har lucid dreams kan jeg våkne hvis jeg vil, men når jeg har lucid dreams om jævlige ting som varulver og moskvamarit er det sykt irriterende å ikke klare å våkne.
Skjer også andre ting med mine drømmer, skjer innimellom at jeg våkner midt på natten, men samtidig som jeg er våken drømmer jeg. Har ikke skjedd så ofte, men det er helt merkelig.
De beste drømmene kommer etter inntak av alkohol eller some good old ganja, det er da man får "lsd-drømmer", det er gode greier. Mitt tips til dere som vil ha lucid dreams, er å være våken til man er sykt trøtt, så når du legger deg venter du på at du skal begynne å drømme. PLutselig finner du ut at du har sovnet, og da har du en lucid dream. Den metoden funker på meg hvertfall, men funker sikkert ikke på alle.