View Single Post
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
666
Sitat av ulldott Vis innlegg
Problemet er vel at de stadig prøver å gjøre akkurat dette, men når du ikke har råd til å ruse deg i komforten av ditt eget hjem er det vrient å ligge strødd rundt uten å tråkke på tærne til noen. Det er jo forståelig og litt humoristisk å kaste vannballonger på de. Samtidig synes jeg det er veldig flott at politiet faktisk ser på rusmisbrukere som mennesker, og om man må være en grinete sympatiske politidame med hormonsvingninger fra helvete og blod i skrittet for at det skal gå an, så er det noe alvorlig galt i samfunnet.

Og det er det forsåvidt uansett. Problemet løses dog verken med vannslange eller vannballong. Det er jo strengt tatt plaging av folk det også.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg synes det er bra at ikke alle behandler dem som dritt, for det fortjener de ikke. I utgangspunktet er de greie folk, med et stort problem som nesten kan sammenlignes med en sykdom.

Og jeg er enig i at vannballonger ikke er noen optimal "standard" løsning. Men det er en ufarlig måte å "irritere" dem nok til at de ikke gidder å sitte der mer. Så mtp de stegene vi allerede hadde tatt, ble dette en legitim løsning i mine øyne.