View Single Post
Har sett igjennom videoene nå. Er kanskje vanskelig å se hele bildet når man ikke hører hva som blir sagt osv, men jeg tør påstå at en demonstrasjon ikke er spesielt fredelig om enkelte demonstranter holder stein(Canada) Det er heller ikke akkurat fredelig om de roper "Fuck the police"(noe det stod de gjorde i den Nederlandske videoen) At politiet i Iran er voldelig er vel heller en selvfølge(sier ikke at det er riktig) Der svarte demonstrantene med vold og da virka det mer som opprør enn en fredelig demonstrasjon. Så jeg står på mitt og sier at det neppe ville gjort mye for en sak. Om ikke saken var å styrte regjeringa, men da hadde jeg satsa på rifler foran hjemmelagde gassmasker og sprayflasker.

Vil også meddele at de Budhistene som fikk juling var temmelig ille, men så har alltid Amerikanerne vært noen brutale jævler og det skal som regel ikke mer enn to av dem for å fucke noe skikkelig til.

Jeg er på ingen måte glad i politiet og prøver ikke å rettferdiggjøre politivold(for det er mye av den) men under en demonstrasjon er det mye spenning og det skal mye mindre til for en misforståelse fra en av sidene.