Tråd: Skyte makka
View Single Post
Å bryte grenser er ikke bra uansett. Når du først bruker speed så er det faktisk mye bedre enn å snorte/droppe hvis vi ser bort fra det psykologiske med å bryte grenser.
Når man skyter amfetamin er det ikke så bra for blodårene nei, men så fryktelig ille er det ikke heller, amfetaminen blander seg fort med blodet så "skadene" opptrer kun lokalt der du setter det.
Når man dropper amfetamin ødelegger du ph verdiene i magen din ganske mye, kjenner mange som har fått magesår på den måten.
Når man snorter amfetamin sprer noe av stoffet ditt lynraskt opp i hjernen og gir deg ofte mange små "minislag", blodpropper/blødninger som kun skjer i små blodårer og som man ikke merker mye til før man blir eldre og begynner å slite med hukommelsen og sånt. Har dere ikke sett makkafreakere med så mye makkafakter at dem ikke klarer å stå i ro?? sånn skjer kun med en som snorter det pga minislagene.. Men å bryte "skyte-grensen" er ikke akuratt bra..
Jeg er faktisk så "open-minded" at jeg aldri har hatt noen grenser å bryte(bortsett fra at jeg er hetro da, DEN grensen vil jeg helst ikke bryte heh), det er derfor jeg tror jeg har klart å leke så mye med flammer som jeg har gjort uten å brenne meg for å si det sånn.
Altså jeg har prøvd alt minst en gang gjerne fler, brukt fra heroin til ecstacy til rohypnol osv i sprøyte uten at jeg kan si jeg har blitt noe avhengig av den grunn.
Klarer meg faktisk svært bra, nå går jeg tilogmed på urinprøver og skal gjøre det en 3-4 måneder pga jeg skal ta ADD/ADHD utredning, så jeg er faktisk nykterist for tiden hehe.
Har ingen problemer med å la være å bruke noe dop selv om alle vennene mine sitter å damper hele tiden.. og jeg har drevet på i nesten 10 år..!
Det jeg vil si er farene med å skyte pepper er at du blir så glad i det og det at du sprenger grensene du sannsynligvis har. Blir du lett glad i ting så er sjansen stoor for at du blir glad i å skyte pepper.
Det er jo tross alt ett sinnsykt kick, og det er det ingen som kan si noe på..!
Men det beste rådet jeg har er uansett inntaksmåte så styr for guds skyld unna den amfetaminen. Det stoffet der bringer ingenting godt med seg! Det er kun kortvarig..