Tråd: Skyte makka
View Single Post
Sitat av plater
Jøss, jeg som trodde at å skyte makka var en sjelden ting...
Virka nesten som "mange" gjør det, iallefall fler en jeg trodde...
hørte litt rundt i miljøet, er vist noen som gjør det ja men de er ikke stolte av det akkurat, måtte dra det ut av dem...
hadde igrunn ikke regna med å få no særlig svar tilbake her heller...
Vis hele sitatet...
Sjelden ting nei? Er ganske vanlig bl.a hardbarkede narkomane. Har selv kamerater som skyter, eller tidligere kamerater passer vel bedre. Har brutt kontakten med disse pga. de er helt forstyrret i hodet... Men anyways, det å skyte speed er ganske utbredt. Vil nå tro at det er flere som skyter speed enn heroin.. Dessuten er det ikke rart at de blir flaue når du spør dem om de skyter, de er jo fullstendig klar over hvor idiotisk det faktisk er.

Jeg driver vanligvis ikke å moraliserer noe eller noenting. Min mening er at man bør få gjøre som man vil, bare man ikke skader andre. Jeg vil likevel be deg revurdere valget ditt. Det å skyte speed er ganske hardt, og hvis du ikke har skutt før klarer jeg heller ikke å fatte hvorfor du vil begynne med det. Selvfølgelig får du en mye sterkere rus enn du hittil har opplevd på makka, men fallet kan være mye større igjen.

Hvis du imidlertid bestemmer deg for å gjennomføre dette bør du være i selskap med en som har gjort dette tidligere. Hvis du gjør noe feil kan det få seriøse helsemessige konsekvenser og evnt. død, men det trengte jeg sikkert ikke å fortelle deg. Så hvis du er sugen på et liv i en heftig speedrus så må du jo sansynligvis vinke farvel til familie, venner, jobb, økonomi og et sosialt og friskt liv. (Jeg sa sansynligvis, bare se på de atypiske stereotypene innenfor sprøytekilerne. Det er ikke så mange som skiller seg ut fra resten av flokken).

Lykke til!