Tråd: Skyte makka
View Single Post
Det å bruke varmtvann er unødvendig, varmtvann inneholder mer bakterier enn kaldt slik at mulighetene for å få frossern blir større. bruk heller ett minutt lenger på å løse det opp og rør rundt med hetta (korken til spissen).
Bruk bare en liten bitteliten bomullsbit, men pass på at du ikke trekker opp noe som ikke blir drattt gjennom den. å bruke nålen til å trekke opp med er også unødvendig så lenge du bruker bomull.
Sett bra pumpa loddrett over og trykke gjerne litt hardt slik at det blir filtrert raskt, tar gjerne litt lenger tid før pumpa fyller seg opp da men SÅ dårlig tid har du ikke.
Pumpe og kanyle får du kjøpt på apoteket til noen få kroner. bruk 2ml pumpe og grå, brun eller gul spiss. Jeg ville anbefalt brun fordi den er passe tynn så du sparer åra litt pluss at den ikke er så forbanna lang.
Vær VELDIG sikker på at du treffer åra og ikke bommer, det merker du ved at det sprenger pluss at det begynner å vokse en kul mens du skyter inn. skyt sakte og har du mistanke om at du bommer så sjekk for blodsvar igjen.
Må selfølgelig legge til litt moral jeg og; hvis du først har fått til en skikkelig makkasmell så kan jeg love deg at du ADLRI gidder å ta det på noen annen måte lenger, det blir helt meningsløst for da er plutselig kikket det morsomme med hele greia. Men skal du først gjøre det så gjør det riktig!
En kvarting burde forresten være passe.