View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dably II
Det der er jo helt utrolig. Du mener det er saklig å be folk dra til helvete, fordi de ikke forstår det avanserte språket enkelte snakker? Skjønner at det er tungt å hjelpe folk som ikke er like dyktige som en selv, men hallo?

Håper du har en annen innstilling irl!?

Greit at det blir irriterende å hjelpe en som ikke er interessert i å lære, men få et produkt i fanget. Men å be en som faktisk prøver, om å dra til helvete og bli der, fordi han ikke får det til, selv etter et vagt hint eller to, DET er drøyt.
Vis hele sitatet...
Herregud. Les kva eg skreiv.

Dersom folk stiller samme spørsmålet oppigjen og oppigjen, uten å vise minimal evne til å prøve å forstå, så bør dei IMHO flamast herifra til helvete.

Dersom folk faktisk viser evne til å lære, så bør en permbannast fra dette forumet for å holde den tonen.

Eg har akkurat samme innstillinga IRL - om folk viser at dei ikkje prøver, så gidd ikkje eg hjelpe dei.

Eg meiner sjølvsagt ikkje at ein bør vere uhøfleg mot nykomlingar på første posten, men ein del ser ut til å gå inn for å bevise at dei ikkje kan/vil lære, og då er det nyttelaust å prøve å lære vekk.

Dessuten er det ein del tilfeller, slik som innan programmering, der ein aldri vil komme nokon veg om ein ikkje lærer å leite opp informasjon sjølv. Dei fleste spørsmål er svart på i bøker og slikt, og då er det ofte betre hjelp for vedkommande å enten lære å nytte oppslagsverk eller kjøpe seg ei bok. Det bør ikkje formidlast i uhøfleg tone, for all del...

Ta ein slik tråd som denne. Trur du at det hadde komt fram matnyttige ting, når brukaren er omtrent like mottakeleg for kunnskap som ein betongvegg?
Sist endret av vidarlo; 3. desember 2007 kl. 10:45.