View Single Post
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Sitat av totto
Dette ser jo helt konge ut Tore Men, lurer litt, utgangene på den iPaq saken, er det vanlig ps/2? Evt hvor fester du den på selve pcen hvis det ikke er ps/2? Har du noe erfaring med dette fra før eller er du helt noob på hobby-elektriker greier? Virka jo ganske selv-forklarende. Frister litt å starte ett sånt prosjekt selv. Har du noen specs på hva maskinen din skal ha? Evt hvor mye trenger man egentlig? Har en Duron 800 som står her og ikke gjør noe, kanskje jeg skulle laget noe sånt av den...
Vis hele sitatet...
Det er helt vanlig PS/2. Det er en PS/2 inngang og en utgang. Inngangen kan brukes til et tastatur, slik at du kan bruke det helt vanlig i tillegg til joysticksene/knappene. Utgangen kobles til PS/2 port på vanlig måte med medfølgende kabel.

Jeg er hobby elektriker, men det var rimelig selvforklarende. Ikke noe pes.

Når det gjelder specs på pc, sjekk denne tråden:
http://forum.arcadecontrols.com/inde...threadid=14155

Tror dette blir sinsykt fett, gleder meg til alle vorspielene som innvolverer denne maskinen, tror det blir rimelig fett! Mangler bare en koffert med pokerchits så er jeg på god vei.

Sitat av flames
Fint prosjekt. Så noe lignende på hw.no-forumet, og dette ser jo ut til å bli like bra
Vis hele sitatet...
Sjekk "ultimame" @ google