View Single Post
[quote=møkk]Et velkjent ord for folk er ordet "bong", dette ordet kjennes både av hasjrøykere og ikke røykere.

E
Hei jeg har ett sånt plast rør på 30 mm i diameter som er 15\20 cm lang så har jeg tatt drillen og bora ett hull på middten som på tegninga di,
så har jeg vert i en modell butikk og kjøpt slik jenomsiktlig slange ca 1 meter for 15 kr, kutter qav 10 cm og presser det dedi hullet, så jeg nesten ser det i den ene enden,.
så har jeg en slik plastkopp som man setter i enden på slike rør og satt på den så har jeg ei lita luffe egentli nesten som ei lita treft, lett og laga,
dutter denne i ytterenden av slangen , fyller luffa med galll heller oppi litt "gurglevan" og drar av!!
deet som er att røret blir etter en 20-50 gram ganske full av kjere så ta og bytten ut i blandt men fanden IKKE KAST DE GAMLE RØRA!! er du revesjuk og tom så ett halt rør en kniv splitt det opp og gni inn en sigarett så har diu ett skikkli "reserveskuddd"
så tebake til selve luffa
der kan man gå i en rørbutikk og kjøpe en sånn kobber reduser fra 6mm til 12 mm

skan ha unna bongen så erjo bare og tømme ut vannet dra av luffa, og plast lokket strø dette i verktøykassa så finner ivertfall ikke vanli folk ut hva disse dela er til hehehehehehi