View Single Post
Trådstarter
451
.. Og hva er galt med dumpstret snus? Fant to stk. som bare var såvidt smattet på (porsjon altså), det var nok nikotin for meg en hel dag, med de to sneipene jeg fant. Kostet det meg noe? Nei. Er jeg blitt sjuk? Nei. Hva er galt da?

Dumpster-diving er både morro og fornuftig. Og jeg ser absolutt ikke noe galt med det i det hele tatt. Fråtseri er en av de døsyndene jeg er enig i burde være en dødsynd. Jeg synes det er ekstremt motbydelig å kaste kjøtt; glemmer folk at dette har vært levende individer som har lidd for vår del, siden de bare kaster det??? Vi har så mye mat at vi ikke vet hvor vi skal gjøre av alt sammen og de aller fleste av oss har det skrudde forholdet til mat at vi spiser for å stimuliens skyld, og ikke næringen.

Når det gjelder andre produkter enn mat så hviker det som om dette også er stimulanse. Dyrt dop om du vil, og når vi har fått dosen ett par måneder, så må vi finne noe nytt og enda mer heavy. Og hva skjer? Alt den andre dritten man blir lei blir kastet. Klær, el-produkter, møbler osv.

Jeg er ingen hardcore diver, men jeg gir meg faen ikke før jeg blir det.