View Single Post
Jeg har lest at ganske mange blir alt for ”ruset” til tider, enten det er første gang eller at det er røyket for mye. Jeg synes det er ganske interisant, så jeg starter en tråd om det.

Jeg har blitt alt for ruset et par gang, men det verste var vel første gangen jeg røyka.

Jeg var vel 14-15 år, er 18 nå. jeg har en venn som bor i oslo å bruker å komme på ferie hit, (nordland) så jeg ringte han å spurte om han kunne ta med litt brunt, det kunne han selvfølgelig.

Da han endelig kom ringte vi opp en kompis som er en ganske erfaren røyker, bare for å være sikker. Vi gikk opp på loftet mitt, mitt på lyse dagen å mutteren var hjemme å alt. Ikke så veldig bra med tanke på at det var min første gang men det tenkte vi ikke på.
Kompis 1 mekket en sterk mekk å begynte å fyre opp bøtta, han gjedde meg 3 trekk på rad å sa at det bare var oppvarmingen, jeg tok frivillig i mot å var glad, så ble det enda flere å flere.
Ble vel 7-9 trekk på meg på rappen. Jeg kjente ingen ting til å begynne med, med så kom det..
PANG! Jeg ble driiit stein, alt for stein. Jeg ble bare liggende mens de andre stresset med å rydde bøtten å alt på plass, da de var ferdig fikk de meg endelig ut, etter lang tids krangling med meg fordi jeg hadde sett meg i speilet. Øynene mine var blod sprengte å helt jævlig. Vi stressa oss ut, det var deilig å komme ut i sollyset. Da vi begynte å gå ned mot kaia (ikke spør, liten bygd rare oppholdsplasser) begynte det å kikke skikkelig inn, vi gikk på en grus vei og det var litt vind så det ble til musikk etter hvert. En veldig rar melodi som snart fikk en stemme som hele tiden sang ”HEI JEG HETER HANNA! HEI JEG HETER HANNA!HEI JEG JEG HETER HANNA!” den gikk ikke bort å jeg ble litt redd å spurte de andre to om de kjenner noen som heter Hanna som liker å synge stygge sanger. De bare flirte godt av meg å sa jeg var veldig stein. Det roet meg litt ned, heldig vis.
Så begynte jeg å innbille meg at det var et mønster som hadde lagt seg rundt øyene mine fordi de var tørre å røde, jeg kunne ”se” at det blinket å skiftet farger. Det ble bare verre å verre til slutt fikk jeg noia å trodde jeg skulle bli blind..
Da vi var kommet ned til kaia bestemte vi at vi skulle på butikken å kjøpe noe å drikke, men jeg torde ikke gå opp så jeg ble på kaia å ventet. Da fikk jeg mega noia. jeg så en som sto å tok seg en sigg å trodde med en gang at han spionerte på meg så jeg begynte å gjømme meg på de merkeligste plassene jeg fant. Først bak noen steiner men jeg innbilte meg at fiske båtene kunne spionere på meg med kikkert så jeg la meg under noen lastebil vogner. Men jeg kunne ikke ligge under der fordi at de kunne dette i hue på meg. Så jeg ble gående på kaia i ring i panikk å lete etter hjemmeplasser. Men heldigvis kom de fra butikken med drikke å fikk roet meg ned. Så vi la oss ned å solet oss, men da skjedde det igjen, jeg fikk mønster i øyene å trodde jeg skulle bli blind igjen, sånn hadde jeg det helt til rusen gikk ut av meg. Det tok alt for lang tid! Men rusen gikk endelig forbi å jeg ble normal gikk gjem å sov som en sten. Dagen etter måtte jeg flire godt av meg selv, da jeg røyket for 2 gang å ble ”godfjern”. 


Ble kanskje litt lang å kjedelig post med skrivefeil, men men jeg ser på dette som min første "ordentlige" post her
Så nå er jeg spent på dere andre som er blitt litt for ruset på brunt,grønt!
Sist endret av nordavind; 25. september 2007 kl. 03:27.