View Single Post
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av GothQueen
iPhone er storartet, dersom du har så mye penger at du ikke vet hvor du skal gjøre av dem.
Tenk da! Får får en mobiltelefon, som til og med har thouchscreen :-O
Wow! Det har til og med en 8år gammel PDA jeg lånte for en tid tilbake...
Jeg tror til og med at den er mindre enn iPhone.
Annyway!

Og ikke minst! Du kan _ringe_ med iPhone! :-O
wow!
Ingen andre telefoner til lavere priser kan det! xD

Men det er sikkert en veldig fin telefon, dersom du ønsker deg noe skikkelig stort som kan blinke og lyse (shiiinyyy!)
Men, du får jo tonnesvis med funksjoner som du sikkert ikke kommer til å bruke flere ganger enn den gangen du tester ut alle de fancy-pantsy funksjonene på pcen.
- Flotters :-P
Vis hele sitatet...
Virker ikke som at du faktisk har sett iPhone. Den er ikke stor, faktisk så virket den litt for liten for min del, men det er nok en tilvendingsak. I forhold til LG Prada så er den kun noen millimeter større. Ref: http://cache.gizmodo.com/assets/reso...5/IMG_9025.jpg

Mitt poeng er at det finnes fullgode alternativer på det europeiske markedet. Husk på at Amerikanerene og Japanerene har sine egne produsenter. GSM har forøvrig ikke vært det helt store i USA før nå nylig. Såklart, du får tak i Nokia, LG, SE og Samsung, men ikke i like stor skala som her.

Flexd: Har ikke testet den mot iSync eller Outlook. Men iSync og Exchange synkroniseringsprogramvare følger med i pakken. Du kan også sette opp intervall-nedlasning av email-headers og rss-feeds. Mobilen er <3