View Single Post
Sitat av Mith
Og hvem er så du som kan lese tankene til de 8millionene som har kjøpt wow og i følge deg kaster bort livet sitt og sitter 8timer om dagen å kjeder seg?
Liker du det ikke så for all del slutt å spill, men hva er greia med å få alle andre til å slutte å spille? Det å presse ut av seg at å spille wow er å kaste bort livet sitt er det mest arrogante jeg har hørt på lenge.
Vis hele sitatet...
Det har da vel ingenting med det å gjøre?

Dette er, såvidt jeg forstår, en tekst til å hjelpe folk som vil slutte med akkurat det.
Det finnes utallige bøker om røykeslutt osv, men det betyr jo ikke at alle må lese den? Hvis noen vil slutte og trenger hjelp med det så ser jeg denne som en flott hjelp.

Jeg spillte MYE Wow nå før jul, men kjøpte ikke TBC. Grunnen til det var at jeg på ett tidspunkt skrev /played og så 48 dager eller noe sånt! Da ble jeg enormt flau på mine egne vegne og redd grunnet alt jeg kunne jort i en og en halv måned i stedet for å spille.
Etter jeg skrev de skjebnesvangre 7 bokstavene tok det mindre enn 10 min å kansellere accounten. Det tok så lang tid pga Blizzard så absolutt skal ha meg til å fortsette. (Måtte jo for faen skrive bortimot en stil før jeg fikk avslutta!)

Nå, noen måneder etter jeg slutta kjøpte jeg meg TBC bare for å se om spillet hadde forandret seg.
NEI! Ikke for fem øre, fortsatt samme opplegget, bare at det var kommet nye navn på ting.

En ting med TBC som jeg mener er med på å holde avhengighetspotensialet oppe, er hvor lett det er å erstatte sine tungt erverte epix med lvl 61/62 grønne items. Dette gjør at man hele tiden blir mye bedre når det gjelder +spell dmg osv..

Jeg vil si det var en ekstremt bra tråd, og du skulle ha fått KP fra meg om jeg hadde hatt..